Post by elungermebirk on Feb 12, 2022 17:39:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Legend ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Legend IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Candy Legend 2022 version ▞▞▞
Advertenties maken het spel extreem glitchy en traag. Bovendien is er na elke wedstrijd een advertentie. Zeer frustrerend en ik ben aan het de-installeren. Ik kwam alleen thuis en ik kon de advertenties niet aannemen en ophangen deed het wel.
Beetje simpel - moet spannender zijn
Geef niet om de nieuwe versie. Het is kinderachtig
Dit is een uitstekend spel voor alle leeftijden. makkelijk te begrijpen. helemaal niet stressvol. hou van dit spel. Het heeft mijn verveling weggenomen. uitstekende graphics, eenvoudige bediening, zeer goede gameplay. ayo oyeniyi, Ilorin, nigeria.
Geweldig spel probeer de blokken te verwijderen in zo min mogelijk zetten.
Ik ben dol op het spel en heb me door het herstel van de knievervanging gehaald
Het is ok. De levels worden in het begin niet erg moeilijk, maar het is rustgevend, wat ik leuk vind
Zeer goede app leuk om te doen
erg leuk spel, ik heb me er prima mee vermaakt. ik heb zelfs alle niveaus met 3 sterren voltooid.
leuk spel om te spelen maar constant dezelfde reclame te krijgen krijgt
Bovenkant
Meestal zijn dit soort games te traag. En halverwege begin je 2 of misschien 1 ster te krijgen. Maar dit spel is zo leuk en houdt je op de been. Mooi hoor.
Te vroeg om te zeggen hoe goed ik dit spel vind.
Dus HEEEEEEEL erg veel reclame. Niet installeren. Je ziet meer reclame dan je speelt. Waardeloos.
Dit is een zeer ontspannend spel, maar ik verveelde me toen ik veel tijd nam om het eindpunt te bereiken 🙈
Dit is gewoon een herleidbare game ... Ik vond deze game niet leuk ... 1630 is een laatste niveau, het is een kinderspel ... in een week kun je het hele niveau voltooien en daarna neemt het gewoon een mobiele opslag in beslag en worden advertenties voortdurend herhaald ... Ik haatte dit spel😠
Heel plezant om te spelen
Veel plezier en niet gehinderd door advertenties
Het heeft veel te veel advertenties. Er zijn 3 advertenties op 1 niveau. Het is frustrerend en het maakt het saai
leuke bezigheid
Candy Legend Gündelik egl
Leuk verslaafd.. Maar repareer de advertenties w
Ik heb dit spel veel gespeeld dat ik alle niveaus heb verslagen. Ik heb een nieuwe update van meer niveaus nodig en haal de laatste 10.000 omdat we willen verwijderen omdat we het niet meer spelen, dus doe alsjeblieft nog een update, het kan me niet schelen over advertenties er zijn geen game-crashes: P wat zijn deze noob 1-sterren Google Play-servicebeoordelaars die denken aan scheten laten voor een dame wow ik ben dol op deze game deze noobs denken dat candy crush beter is
heel eenvoudig, mooi en speelbaar
Te doen om zelfs wat loze minuten weg te spelen, maar het zou ook fijn zijn om een keer op een knop te drukken zonder advertentie. Dat er advertenties in zitten snap ik prima, maar zóveel?
Je spel is prima, tieners voor oudere mensen, maar niet jonger, ze vinden het misschien te saai en moeilijk voor hen
Candy Legend Εύκολα ruwb
Grappig vermaakt
Leuk spel. Te veel reclame...
Crazy Cooking - Star Chef معمولی dki
Super leuk tot ik bij level 1000 kwam dus toen werd het bijna onmogelijk om verder te gaan. Verwijderen omdat je me verslaafd hebt gemaakt, laat me dan in de steek.
Wordt niet te snel onmogelijk. Advertenties zijn geen echte moeite en genereren beloningen. Het woord "Doorgaan" is niet gespeld met een Y (conyinue) en een optie voor taalselectie zou leuk zijn aangezien de uitleg van de boosts niet in een taal is die ik ken.
Leuk spel, schat makkelijk, jammer dat de uitleg van de extra's uit dekisten niet in het Nederlands is dus je weet niet wat het doet. Wel te veel reclame. Maar het heeft mijn gedachten ruim lange tijd kunnen bezig houden.
Ik hou van de eenvoud van dit spel. Het is fijn om een keer niet na te hoeven denken. De Gorilla maakt me kapot.
Candy Legend Опуштене kld
Candy Legend Опуштене kld
het is oké, je hebt advertenties. maar geef ons de mogelijkheid om het geluid te stoppen
Candy Legend Vabaajamängud ngw
Advertentie feest! Voor, na en tussendoor. Ellendig